News article

MO:VE MarburgOnline: Virtuální mobilita na Marburg University

[Translate to en:] Ilustrační foto: Julia M Cameron, pexels.com

Philipps-Universität Marburg, Německo, po roce přichází s pozvánkou do programu “MarburgOnline: VirtualExchange - MO:VE”.

MO:VE je skvělou příležitostí k absolvování kurzů na Philipps-Universität Marburg a zlepšení mezikulturních kompetencí bez nutnosti cestovat do zahraničí.

Program nabízí možnost:

  • absolvovat online kurzy
  • zúčastnit se virtuálního orientačního programu pro zahraniční studenty
  • absolvovat online kurzy němčiny
  • získat kredity a akademické uznání předmětů
  • spolupracovat s německými i zahraničními studenty

Studenti Univerzity Palackého v Olomouci se mohou programu zúčastnit zdarma.

Termín: říjen – únor

Registrační období: 1. srpna - 19. září 2025

Zúčastnit se mohou studenti všech oborů (plynulá znalost němčiny není pro mnoho kurzů podmínkou; některé hodiny probíhají v angličtině).

Účastníci programu si budou moct vybrat předměty z katalogu semestrálních kurzů Marburg (v angličtině nebo němčině) – předměty pro zimní semestr budou zveřejněny v září.

Další informace včetně odkazu pro registraci naleznete na webových stránkách univerzity.

Kontaktní informace: mo-ve@uni-marburg.de.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)